thailand

ja ni kanske tror att jag har dött men jag har bara inte haft nån lust att skriva. Har också varit väldigt trött de senaste dagarna så det har blivit korta dagar och tidiga kvällar. Det har inte hänt så mycket mer än pool häng och restaurang käk, men det är inte fy skam det när jag vet att ni där hemma lider i kyla. Jag och Danny D har varit på 4D bio i år igen, det är ju så fruktansvärt roligt!
I skrivande stund är klockan 14:00 här och jag har flyttat mig från solstolen och sitter inne och vilar lite, har bränt mig på den större delen av kroppen, att man aldrig lär sig.. ikväll mjukstartar vi på den efterlängtade shoppingen! 
nu bjuder jag på lite bilder för att visa hur vi bor!

Kommentarer
Postat av: Idaa

Awesoooome!!

2013-01-21 @ 16:44:12
Postat av: rebecca

Skriver det här med stelfrusna fingrar som
Jag knappt kan röra efter att ha stått och väntat på ett försenat tåg en halvtimme i -17C. Bara så du vet.

2013-01-22 @ 10:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0