nästa hållplats, Thailand!

nu har jag träffat så många vänner de senaste dagarna att jag är trött på dom.
skoja. kan aldrig tröttna på er! Hemma mys med ida.b, fikat med annis, jennifer.h och denice! och igår var jag nere och fika i staden tillsammans med Jennifer och Elin! fan vad jag kommer sakna er alla! 
Lyckades även klämma in en liten "dejt" med bartendern igår kväll. Satt på Snaps och tog ett glas för mycket eftersom att jag typ inte dricker alkohol längre. Passade då på att sova hos syster så jag fick mysa med henne och världens sötaste nathy. 
Nu sitter jag hemma och är jätte nervös inför flygresan, måste packa klart allting och gå igenom listan 200 gr till. 
Har återigen dator med mig så bloggas kommer det definitivt att göras! om inte så är jag död. håll utkik! 
Love! 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Den här killen sov jag hos igår och ska göra det två gånger nästa vecka också, vet att du är avis! Du är nästan lite väl poetisk i dina inlägg men du verkar ha det kul så det är ju bra ;)

2013-01-24 @ 09:59:43
URL: http://veronicamolly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0