finns inga vinnare i lekar för två

Nu har jag fått spendera en hel natt tillsammans med Andrew, det var menat att vi skulle åka in till Phuket och gå på bio men pang poff så kom spöööregnet tillsammans med åska, blixtar och strömavbrott. Och eftersom att han typ bor mitt ute i ingenstans så fanns det heller ingen tuk tuk eller nått. Men det var ju inge fel med det liksom! Imorse när jag kom hem och fick ett sms som frågade om jag hade kommit säkert hem så skickade jag tillbaka att vi hade crashat och jag låg på sjukhuset, han ringde genast upp och skrek: what the hell is goin´ on!?. Det var kul. I'm so eeevil! 
 
Nu har mattias och olivia kommit hit och ikväll var vi och käkade på Cafe Opera, skulle egentligen åkt iväg till nån reagge bar i nån stad tillsammans med Andrew nu men det började åska och blixtra och regna så mycket nu igen så jag tror jag stannar hemma ikväll...

idag har det verkligen varit stekande sol så vi tog en liten tur ner till stranden och jag låg och skratta hysteriskt i de små men otroligt starka vågorna som kastade mig och Danny fram och tillbaka, Otroligt roligt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0