"det kan komma och förändra din livssituation"

ja, en grej som jag kanske inte hade räknat med här i Thailand har ju då skett. Hade min andra dejt här igår tillsammans med Andrew, gick hand i hand längst strandpromenaden på Patong Beach och hamnade sedan på en bar där de hade fantastisk underhållande live band. Det verkar som om vi kanske kommer ses ikväll igen. Vet inte vad jag ska tycka om det hela men jag njuter för stunden och så är det ju roligt med lite ungdomligare sällskap såklart. 

Idag ska vi nog åka in till Mr Jit som målade min tavla förra året för jag har en till tavla som jag är sugen på och vill att han ska måla upp. Imorgon ska vi åka in till morfars restaurang Cafe Opera i Kata, och i helgen blir det den efterlängtade nattmarknaden för massa shopping, 
Nu kommer solen fram igen efter att ha gömt sig bakom ett litet moln så jag tror nog att det får bli ett dopp i poolen, avslutar med några bilder bara för att göra er avundsjuka.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

MEN!:D Känns som om vi borde prata!

2013-01-24 @ 11:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0