allt som vi gjort snett, det har lett oss rätt.

min helg har varit rätt perfekt faktiskt. 
på fredagen blev det kalas i huvudstaden tillsammans med Therese, Mira och Rebecca. Nu för tiden är det ju som sagt bara småbarn ute i form av 94or, så speciellt as kul kan jag ju inte säga att det är. Jag lyckades iallafall  få med mig bartenderns nummer hem så bonus poäng till mig. Somnade i Therese´s säng vid 7 på lördag morgonen. Nästa kväll bestämde vi oss för att titta in på stanleys, varför vet jag inte för det var värdelöst. Sista timmen satt vi och skrattade tills magen värkte inne på o´learys. Somnade återigen bredvid Therese, så himla mysigt! 
Dessa dagar som är kvar innan jag åker ska jag gosa med vänner. Sova hos ida och malin ikväll, har verkligen sett fram emot det! Ett helt underbart syskonpar det där! Fika med annis och ida imorgon och med Therese på torsdag, måste mosa in Jennifer någonstans också! Mina vänner är världens bästa och jag kommer sakna er mest av allt!  

fick tjuva en bild från Therese eftersom att jag är värdelösast i världens som aldrig fotar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0