ni ska få läsa om allt

Du har alla de rätta orden för att förändra världen men ändå sväljer du din tunga. Du spenderar ditt liv i tystnad med rädsla för att välja fel ord. Om ingen får någonting höra hur ska vi då lära oss din historia? Så snälla kom igen. Du har ett hjärta som bultar som ett lejons så varför låter du det tystas? Älskling vi är lite olika men det finns ingen mening att skämmas, sluta göm dig och snälla kom igen.
Jag vill sjunga, jag vill skrika tills orden torkar ut. Eller kanske klottra ner allt på papper för jag är inte rädd, dom kan få läsa allt. På natten väcker vi grannarna medan vi sjunger våran blues. Vi ska se till att minnas för vi alla spelar någon roll. Om sanningen skulle bli förbjuden låt oss bryta alla regler, snälla, kom igen. Låt oss få radion att spela våran låt igen, det är dags att vi får speltid i vår version av livet. Det är ingen mening att vara rädd, jag ska spela med dig min vän. Så snälla, kom igen. Vi är alla beundransvärda människor så när lät vi oss bli så fyllda av rädsla? Nu har vi äntligen funnit våra röster så kom och ta chansen, låt mig sjunga med. Jag vill sjunga, jag vill skrika tills orden torkar ut. Eller kanske klottra ner allt på papper för jag är inte rädd, dom kan få läsa allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0