valborg 2012

ja det här med valborgsfirande kom ju lite överraskat. Planen var att ligga inne hela dagen ful och äcklig. Men sen bjöd jamie oss på middag ute på jobbet och på vägen dit hörde jennifer av sig och sa att dom hade en plats ledig på barolo. Så jag drog dit och drack lite tillsammans med 5 andra tjejer! kvällen fortsatte till stanleys men 4 av 6 drog lika fort som vi kom in, så jennifer och jag blev kvar!
Det var en tung kväll med låånga snack om känslor då Mr M kom dit, tror jag är världens elakaste just nu.
kom hem vid klockan två och redan klockan 6 var det upp och hoppa för att barnvakta Nathan, som självklart redan var vaken då och vägrade att somna om, han har varit gnällig och jävlig hela dagen, och jag är helt förstörd. jag ska aldrig skaffa barn! det är en sak som är säker, jag har alldeles för uselt tålamod för det.. Så mina tre välförtjänta lediga dagar har jag spenderat med att passa honom, så jävla orättvist och jag är rätt så förbannad, och imorgon är det jobb 06:00 igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0