pinsam lördag.

ännu en utgång utan dess like överstökat. Jag vet inte riktigt om jag hade kul eller inte. Jag tror inte att jag var världens mest taggade tjej innan för att jag var så trött. Men efter att Mr M's ansikte dök upp på stanleys under kvällen så tror jag att alkoholen var ett måste. Dålig ursäkt jag vet men jag orkade bara inte prata känslor igen, så jag valde att dricka bort det, dumt. Det blev kanske lite galet efter att bartendern bjöd mig på tequila. när jag vaknade imorse, i miras säng, så hade jag absolut ingen aning om hur jag hade kommit dit eller vad som hade hänt under de senare timmarna. Men jag har fått berättat för mig att jag i princip blev buren till en taxi och däckade i samma sekund som jag kom in i lägenheten. Vaknade klockan 9 och flög ut nästan på en gång, fick min walk of shame då jag fick gå hem i gårdagens kläder och höga klackskor, hade ingen större lust att visa mig för folk.
När jag kom hem somnade jag till en stund, sen gick min bästa mamma och köpte kebab och cola till mig, sen blev det full fart med barnkalas här hemma eftersom att min bror blir hela 4 år idag, tror inte att jag var så himla gästvänlig idag. 
Ja som sagt jag vet inte om jag hade kul eller inte, men jag vet iallafall att det kommer dröja många helger innan jag är sugen på alkohol igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0