kyssar och tack men nu måste jag gå.

okej här kommer det, the moment of truth.
en anledning till att jag har varit lite nedstämd. jo, jag har lyckats såra vad som kan ha varit världens finaste kille, för att han inte var "min typ" och för att jag är för feg för att dela med mig av mina känslor till höger och vänster, vilket vi har alla tidigare killar jag har träffat att tacka för att dom har bettet sig som fittor mot mig, ursäkta språket. Därför ska ju jag såklart anta att alla är likadana och tacka nej. Jag behandlade kanske honom precis som en kille behandlade mig för ca ett år sedan, och jag kommer ihåg hur dåligt jag mådde av det. Så nu har jag alltså så fruktansvärt dåligt samvete fast jag egentligen gjorde det som var rätt och sa som det var. Jag hatar bara att göra andra människor ledsna. Fy på mig, fy.

Kommentarer
Postat av: ida

men du var ärlig i alla fall, om man ska se det från den positiva sidan. puss!

2012-05-08 @ 18:09:37
URL: http://plusida.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0