helg update

helgen sprang verkligen iväg och imorgon är det redan tisdag! hoppas på att hela sommaren kommer att gå såhär fort!
helgen har faktiskt varit helt ok ändå. En helt underbar trerätters middag på La Cantina tillsammans med Jennifer fick bli vårat fredags mys.
Lördagen spenderades några timmar i solen men picknick med Jennifer och Frida, och så på kvällen blev det M-lounge med finaste Anna-Karin som sedan slutade på stanleys. Inga mer kommentarer om den kvällen, men jag var inte den piggaste eller roligaste tjejen på morsdag, det var mamma som fick serva mig medans jag låg på toalettgolvet hela dagen, jag vet att jag har sagt det förut men jag säger det igen, jag ska aldrig mera dricka alkohol, (bli full.) Punkt slut.
Nu ser jag bara fram emot Gröna Lund på lördag med Frida, och självklart till en söndag med att INTE må dåligt! yaay me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0