genomförkyld

idag blev det en väldigt kort dag på jobbet då min förkylning och gårdagens överdos av aprikoser tog över totalt. Mormor fick komma och hämta mig och så blev jag sängliggandes ett tag innan jag chockerande nog började städa mitt rum och rensa min garderob, plus poäng till sjuklingen. Imorgon kommer det bli ytterligare en sängliggar-dag så är jag nog tillbaka på fötter igen på onsdag!
Nu ska jag nog koka lite te, krypa ner i sängen, glo på massa avsnitt av Big bang theory och kapra thailand-tabletter som aldrig förr! Älskar livet lite.
Jamie: Elliot är det du som har kissat överallt här inne?
Elliot: Yes! vet du hur svårt det är att träffa när man e kissnödig eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0