elvis, niall och tigerbalsam plåster

när jag kom hem från thailand så mådde jag bra och jag förstod inte riktigt varför jag mådde så dåligt innan Thailand. Killar, visserligen men inte riktigt. Nu har jag börjat jobba igen och det är genast uppenbart. Fml. Tack och lov så har jag ju min Jennifer med mig, annars vet jag inte riktigt vad jag hade tagit mig till.
Morfar kom med goda nyheter här om dagen också. Så fort vi stänger ute på Vidbynäs så flyttar jag till storstaden, ensam. En egen tvåa på södermalm. Det går inte att beskriva hur mycket jag längtar till att få komma bort från detta! gah.
Ögonen svider och jag är nu redo för sängen, sitter som en gammal kärring här med tigerbalsam plåster på ryggen, gudagåvan. Avslutar med en bild på min älskade tavla som jag fick målad till mig i Thailand, och så gör jag er besvikna med lite Niall också, för min skull. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0