dålig svensk.

jag känner mig som en dålig svensk som inte springer ut i solen direkt när den tittar fram. Hemma från jobbet pga min förkylning, jag svettas och fryser i omgångar så att gå ut kanske inte känns sådär jätte lockande.
Lönebeskedet för April kom i mailen idag och jag är nöjd! känns bra att börja tjäna lite pengar igen efter min två månaders ledighet jag hade. Och imorgon är det jobb igen fram till fredag och i i helgen blir det för middag och vin på barolo med min jennifer, picknick med frida och jennifer, sen antingen lunch eller vin och skitsnack med Annis, en riktigt myshelg! Och nästa helg är det kaaanske Avicii som väntar på fredagen, funderar funderar, sen grönalund på lördagen, mitt humör börjar bli bättre nu när vädret också blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0