vidbynäs golfrestaurang 2012

idag var jag ute och kikade på min blivande arbetsplats Vidbynäs golfrestaurang där jag kommer jobba hela sommaren, 7 månader i sträck. Kommer inte få någon sommar semester alls men just nu känns det helt okej, eftersom att min bästa Jennifer kommer jobba där ute tillsammans med mig och vi kommer få samma arbetstider också, ca 06:00 - 15:00, om vi bara jobbar vanlig lunch. så jag ger mig fan på att denhär sommaren kommer att bli jävligt rolig! för att inte tala om hösten då både jag och jennifer är lediga med ett FETT bankkonto! då kan våran semester börja!
har rotat igenom hela min dator och jag upptäckte att detta är dom enda bilderna jag har med jennifer, skam!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det kommer bli SÅÅÅ bra! <3

2012-03-21 @ 13:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0