too young to give a shit

jag fick min lilla lördags-fylla iallafall efter att världens bästa Anna-karin skickade förfrågan om att ta ett glas vin på M-lounge, att det glaset sedan resulterade i 2 flaskor var liksom inte riktigt meningen, men det var så värt för vi hade så himla trevligt, så det måste vi göra flera gånger!
idag lyckades jag ta mig ur sängen tidigt ändå för att åka ut till tveta spåret med mamma och elliot för en långpromenad, nu är det lunchdags och mina cravings för keso och avocado börjar bli väldigt jobbiga eftersom att vi inte har nått av det i kylskåpet. så det får väl bli lite havregrynsgröt innan nästa zumbapass. jag vill välkomna den nya hålligång-söndagen i mitt liv, du har varit efterlängtad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0