taking photos; like a chef.

idag körde jag på en till morgonpromenad, det är så skönt att komma ut i friska luften på morgonen så att man vaknar lite, annars blir det bara att man sitter inne och degar hela dagen ifall man är ledig.
senare på eftermiddagen drog jag iallafall till berget för en fotografering till torekällberget och vidbynäs hemsida. det var väldigt kul men jag vet inte hur många bilder och poser vi var tvungna att kämpa oss igenom innan fotografen blev nöjd, och så var det ju det där med ensam foto också, usch och fy. Inför vidbynäs kökspersonals-foto så var det ju bara jamie och jag, och dom bad mig att göra massa olika poser, men det var faktiskt väldigt roligt ändå haha. nu har jag lite middag i magen och ska nog ta en dusch och en film, sen ladda batteriet inför morgonpass på gymmet!
en oerhört ful och inte så väldigt överansträngd bild som jennifer fick ta på min telefon!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bilderna har kommit upp nu! Måste säga att ditt liv verkar väldigt mycket mer spännande när man läser din blogg än vad det egentligen är.

2012-03-28 @ 21:06:24
URL: http://veronicamolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0