shine on

jag vill lägga ut bilder och skriva mer om Thailand men det går inte så bra när Veronica har med sig den datorn med alla bilderna till Örebro under veckan. Därför får ni nöja er med ointressanta och ogenomtänkta inlägg.
En händelse som är värd att nämna är att igår var jag och köpte träningskläder och skor så nu jävlar SKA jag börja gymma!
Under eftermiddagen åkte jag också ut till Vidbynäs golfrestaurang där jag ska jobba som kallskänka i sommar och kikade lite, oerhört fin restaurang så jag hoppas på en bra sommar säsong innan det blir dags för att lägga kockrocken på hyllan och flytta mitt liv upp till Stockholm.
En annan sak värd att nämna är att det bara är TVÅ ynka pluttiga dagar kvar tills Avicii ska få globen att gunga, köpte biljetter samma dag som dom släpptes, SOM jag och jennifer har längtat!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sjukt taggad för imorn! Det kommer bli greaaat :-)

2012-03-02 @ 09:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0