saturday night!

vad som skulle ha blivit harry potter maraton  med Mira blev ist kolla på radom spansk film och dricka saft eftersom att jag, så smart som jag är, glömde alla harry potter filmerna hemma. Men det var en mysig kväll iallafall!
Träningsvärken från igår mördar mig långsamt, men det kanske det är värt? Lyckades iallafall kämpa mig ner till systembolaget för att inhandla lite godsaker till ikväll, nu inväntar jag mina fina vänner jennifer och frida för lite lunch och våran absoluta favorit, skitsnack!
Ikväll ska jag återigen bege mig hem till mira för lite kalas innan det är dags att invadera södertäljes smutsiga gator! Träningsvärk och högklackat kanske inte är den bästa kombinationen, men det återstår att se! känns som att natten kommer bli lång, och imorgon väntar ett boxnings pass på gymmet, jag kanske inte borde lova för mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0