pojkvän?

känner mig tvingad att ta upp dethär med pojkvänner nu när jag nämnde i förra inlägget att det bara är skit.
men jag kan ju säga då att det är min åsikt pga alla tidigare skit relationer som jag har varit med om. ett bra ett exempel är ju den senaste killen jag "träffade" som visade sig vara jävligt otrogen mot sin flickvän med mig, jag visste såklart inte om att han hade en tjej, annars hade jag ju självklart inte uppmuntrat ett sånt beteende! han fick iallafall vad han förtjänade och försökte sedan skylla allt på mig, vad är det för sjuk människa? han va otrogen, han blev påkommen (inte pga mig), deal with it! nästa gång kanske han lär sig!
hur som helst har jag iallafall kommit fram till att jag inte ska ha nån jävla pojkvän än på ett bra tag! jag är 20 år gammal och jag tänker fan dra ut och ha kul och se mig omkring innan jag ger mig in på den linjen igen, jag mår bättre så, än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0