oh happy friday!

denna dagen har varit lugn och fin. Tog en välförtjänt sovmorgon imorse och gick senare på dagen ner och hämtade min lillebror på dagis. Senare, impulsiva som vi är, kom Jennifer och hämtade mig så åkte vi till skärholmen för världens godaste bolognese, jag hade lovat mig själv att inte shoppa något men jag hittade ju såklart en tröja och lite annat smått och gott..
sen åkte vi vidare till heron city för bowling! det är så jävla roligt att bowla även fast man suger! men idag kan jag iallafall skylla på ett fin distrations moment som jag hade en bit bort i bowlinghallen.
två chockerade möten som jag för det mesta lyckas med varav en av dom jag inte kommer kunna få ut ur min lilla skalle, och jag hatar mig själv för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0