no matter what you do, karma is gonna come right back and kick your ass!

igår var det väldigt torrt på bloggen för jag var ute och rände hela dagen!
det blev en lång tur till kungens kurva och skärholmen med jennifer och tina, sen ner på stan och fika med Annis, en helt perfekt dag helt enkelt med perfekt väder!

idag har jag redan hunnit varit ute på en långpromenad sådär på morgonkvisten, denna fredag kommer bli lugnt och skön för strax ska jag ner och hämta lillebror på dagis så ska han och jag ha myskväll ikväll eftersom det bara är vi två hemma! imorgon blir det förhoppningsvis en till utgång, är såååå sugen på att gå ut med mina nya kläder och världens bästa humör!
gotta' love life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0