my universe will never be the same, i'm glad you came

känner mig tvingad att få fram några ord om gårdagen också, vet dock inte hur jag ska formulera mig för att få ut det på bästa sätt, men här är mitt försök!

  • testandet av olika kläder
  • det långa försöket till en snygg sminkning
  • avicii
  • vin och cider drickande
  • allsång i vardagsrummet
  • popcorn
  • lite mer vin
  • skratt
  • lite för många shotar
  • + gå i högklackat
  • dans
  • snygga killar
  • mingelbilder
  • tappa bort varann
  • inga hemnyckar
  • forever alone på stan närmare 3 på morgonen
  • pommes
  • taxi
  • bakis
  • sammanfattning: inget boxningspass på gymmet idag!
tusen tack till Mira och Julia! OM jag hade roligt minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0