min födelsedag

det har varit en hel del att stå i under dessa dagar, därför den torra bloggen!
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag blev iallafall firad på lördagen då släkten kom hit på mumsig smörgåstårta och marängtårta som avslutning, väldigt trevligt!
senare under kvällen kom mina underbara vänner hit och firade lite innan vi fortsatte kvällen på Stanleys.
på 00:00 slaget så hade mina underbara vänner fixat så att dom spelade Happy Birthday och kom med champagne till bordet, helt fantastiskt! en timma senare blev jag utslängd.. kom hem och somnade bums på sägen med kläder och smycken på!
själva födelsedagen blev med andra ord en dag som spenderades i sängen med att tänka över mina synder över en pizza och rester från smörgåstårtan!
idag tog jag min oskuld på systembolaget också! nu är dom här hemma i full fart med att laga födelsedagsmiddag till mig som jag inte fick igår, kyckling och pommes! oh happy day!
TACK ALLA SLÄKT OCH VÄNNER FÖR VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG! <3
ber om ursäkt över brist på bilder, kameran fick inte sällskapa med ut på krogen tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0