fruktsallad!

nu sitter jag här med en stor skål fruktsallad och ett ännu större glas vatten som lunch/mellanmål, i vanliga fall brukar jag ösa på socker och grädde på fruktsalladen men nu har jag börjat skippa det, det är ju supergott som det är! för att inte tala om mycket nyttigar än mackor och o'boy som man brukade köra som mellanmål!
Klev ganska så nyss innanför dörren efter ett gympass och jag är som vanligt helt slut!
Idag fyller min plutt till lillesyster 16 år! det ska vi fira ikväll på restaurang koh phangan inne på söder men jag har verkligen ingen lust att följa med, för det första så är det långt att åka och för det andra så tycker jag verkligen inte om maten, det ända jag ÄLSKAR är efterrätterna så om jag hade följt med så hade jag inte kunnat motstå, så jag blir hemma ikväll med mamma och elliot och min keso och avocado, det är verkligen supergott! jag fattar inte varför jag inte börjat med det för länge sen, lite keso och avocado till kycklingen istället för pommes eller gratäng, det är superbra! och sen en grönsallad på det, mmh mmh mmmh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0