en shopaholics bekännelser

mitt lilla shopping-beroende börjar sakta men säkert ta slut på mina slantar, men jag klarar mig än! men jag har klurat ut att eftersom att jag ska jobba hela sommaren, och därför inte slösa några pengar. då kan jag lika gärna unna mig nu och va "rik" sen i sommar igen, det jag vill säga är egentligen då att idag blev det återigen en shopping runda på stan och jag fick med mig hem ett till par högklackade och en vårjacka, och självklart gick jag in till makeup store och fick en glimt av maria montazami, dit kan jag inte gå in för att komma ut tomhänt, så två nya ögonskuggor fick följa med mig hem idag också!
men imorgon ska jag då inte slösa pengar! ett morgonpass på gymmet och sen hem och vila är vad som händer, så skönt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du köpte skorna! :D Så grymt snygga.

2012-03-26 @ 19:18:26
Postat av: ida

vad är det där för snygg svart klänning? :o :D

2012-03-27 @ 17:18:19
URL: http://idajaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0