bothering me? no. not at all!

jag har fastnat bör Big Brother nu för första gången i mitt liv och jag hatar mig själv för det.. så mycket som jag svär under den timmen är helt ofattbar, vilka jävla IDIOTER det finns alltså.. men jag tittar ändå för jag känner att jag skulle vilja ha Amandus här. nu. lättklädd. Då hade jag varit glad.

annars idag så väntar en super rolig stor rensning av min garderob, har köpt så mycket nytt att jag känner att jag behöver slänga nästan allt gammalt så jag får lite plats!
efter det så är det väl dags för ett zumba pass.. och förhoppningsvis en utgång ikväll, är jävligt sugen på det!
så mycket mer intressant har nog inte jag just nu tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0