update chocken

en helg till har redan hunnit springa förbi sen jag bloggade sist och halva veckan har redan gått. Dagarna går skrämmande fort, nästa gång jag vaknar sitter jag väl gråhårig i min gungstol och stickar en lila halsduk åt min katt.
Jag ger mig 1a pris i världens sämsta blogg. Skriv-inspirationen är minimal och jag har inte ens lust att skriva nu, det gör jag bara för att jag lovade mig själv det.
Denna helg blev inte lika "rolig" som den förra då jag drabbades av någonting som kan ha varit magsjuka? Missade min fina mosters bröllop bara för det, förbaskat. Men nu är jag tillbaka på tårna igen och sliter sönder kroppen på jobbet. Så skulle jag vilja säga en sak, till er som smsar/ringer mig efter klockan 19:00 och förstör min nattsömn, fan ta er.
Men de senaste två dagarna har jag sovit super då jennifer fick FF och jag fick äran att flytta in, wonderbart! Nu har vi börjat nedräkningen till Summerburst, nya kläder och ny hårfärg ska skaffas inför det! så taggad.
sist men inte minst vill jag säga tack och adjö.


Kommentarer
Postat av: ida

du skulle bara våga lägga ner din blogg!!!!!!! bara så du vet heheh

2012-06-06 @ 18:02:43
URL: http://http://sparklingfreckles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0