oh happy friday

jag vet att det redan har varit läggdags för mig och att jag borde vara för trött för att blogga. Men jag ville bara få fram att just idag är jag superglad, det känns som att dessa två veckor framöver kommer bli kanon!
imorgon är det utgång med några kollegor som gäller och KAOS står på schemat. Som tur var så ska jag köra en nykter kväll så jag kommer ha kontroll på kaoset. Sen så är det ju så att det bara är EN VECKA kvar till summerburst! jag och jennifer bokade ett fett hotell över den helgen som vi förtjänar, kommer ha så grymt kul! sen pang poff så fyller jennifer 20 och det ska självklart firas! sen var det slut på det roliga och jobb jobb jobb gäller igen. Egentligen sitter jag bara och skriver massa strunt nu, det jag egentligen vill komma fram till är att jag vill visa mina senaste inköp, so here it goes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0