nykter lördag!

Nu sitter jag och gör mig redo inför en NYKTER utekväll. Taggr till med min kära redbull istället. Har verkligen fått avsmak för alkohol, jag hoppas att det håller i sig länge! till och med all min sprit från min hylla har fått åka in i spritskåpet i vardagsrummet, tyckte att det var lite obehagligt att dom låg och tjuvkikade på mig under natten, så dom fick dra!
Jag och jennifer har nyss smockat i oss tacos och ska alldeles strax kila hem till Jocke.E och hänga med han och Marten innan vi ska ut och möta upp Micke och Jean, och kanske även snyggmattias.
Så ikväll kan vad som helst hända! fast under kontroll, så jävla bra.
Tack och hej, hörs imorgon pigga och glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0