dissar bakis söndagen

godmorgon alla glada! Jag måste ju bara säga hur skönt det är att vara pigg och glad idag, så otroligt värt, och  dessutom inte mycket back på kontot heller!
Ja idag kan jag bara säga att jag skäms över vissa personer jag jobbar med haha, kvällen bjöd på spyor, utslängda kollegor och drägg. Allt blir så mycket äckligare när man själv är nykter. Jag lyckades iallafall undvika allt kaos som jag förväntade mig och det är jag glad över! Och som grädden på moset så stötte jag på ingen mindre än min babe Amandus från big brother på vägen hem, snacka om att jag blev glad! Jag överraskade mig själv genom att samla mod i mig att gå fram och prata, var ju bara tvungen. Så nu har jag fått mig en kram av honom också, PERFEKT avslut på denna vecka!
Nu väntar fiskpinnar till lunch och en mysig familjemiddag ikväll, ingen kebab idag inte! Sen är det bara att ladda batterierna inför en ny arbetsvecka, som dock bara är 4 dagar lång, lycka!
kan ha varit fulaste bilden någonsin men spana in amandus, gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0