bildbomb jennifer 20 år!

underbar kväll som började hemma hos Jennifer och som avslutades nere på Stanleys. Massa skratt, massa fina tjejer och massa alkohol. Men no alcohol för min del! Nykter för tredje helgen i rad, i'm getting good at this!
På dagen var jag nere i staden och köpte mig lite fint, efter att jag fick mitt lönebesked för denna månad så satt jag och grät lite av lycka och tyckte att jag förtjänade att spendera lite idag. från och med imorgon kommer jag och jennifer att bli rumskamrater igen under en hel veckas tid! Vi har laddat hennes frys med kött och är nu redo för en veckas hårt arbete och njutning! Det är inte alltid man säger arbete och njutning i samma mening, men för denna vecka passar det perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0