älskar mammas "du behöver inte betala för det här" humör.

jag är hemma igen efter en mysvecka hos Jennifer. Den har mest spenderats med data häng och penga spenderande. Ja denna vecka har jag köpt två par skor, tandblekning, piercat mig och köpt ett dubbel x antar kläder! och för att inte nämna SJU st, böcker.
Efter att ha jobbat 8 dagar i streck så är all energi ute ur min kropp och själ. Idag kom även mamma, ellie och roni hem från landet, så vi har precis smockat i oss vårat fredagsmys och nu sitter jag här med min skena i käften, jag antar att Jennifer saknar att se mig dreggla och vara allmänt äcklig. Det förstår jag.
Imorgon ska jag sova ut så länge jag bara kan! för på kvällen är det antingen Tullen i trosa som gäller, eller stanleys! dilemma dilemma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0