fear surrounds me like a fence, i want to break free

idag har dey varit en härlig dag här i thailand! poolhäng hela morgonen, dock brände jag mig vilken var mindre härligt. sen åkte vi in till stan och gick på ansiktsbehandling, suuperskönt! sen blev det middag och shopping med michaela, gick en stund på banglaroad och kika, så imorgon har jag och michaela bestämt oss för en sen utekväll med lite kalasande! och inom loppet av två minuter idag så hann jag se både kissie och färjan håkan, kvällens sevärdigheter... 
nu har vi bara en massa spa-behandligar och andra treatments på schemat framöver!

det känns hemskt att faktiskt säga detta men det var länge sen jag mådde såhär bra, jag har verkligen inga bekymmer i världen just nu så jag vill tyvärr inte ens tänka på hur det kommer bli när jag kommer hem igen, för äntligen, äntligen har jag kul och är glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0