utekväll i patong

idag är det första dagen som det har varit lite mulet.. så jag låg ute på solstolen några timmar i morse, det är ju fortfarande så fruktansvärt varmt! sen gick jag in och åt mormors toscakaka, tog också en ganska lång powernap medans de andra var på massage och åt lunch, efter att dom kom så blev jag tvungen att flytta ut i vardagsrummet och sova i en säng där, fast man kan inte kalla den för säng för den är hård som en tegelsten, så jag sover väldigt dåligt om nätterna nu tyvärr, men efter en tupplur känner jag mig lite mer som en människa igen! så nu är michaela och tar en powernap innan hon ska komma hit, då ska vi äta chips och dipp och göra oss i ordning för en sen utekväll! detta kommer att bli mycket intressant!

Kommentarer
Postat av: ida

Varför får du sove på en tegelsten? :(

åååh, hard rock café.. gick precis där.. så avundsjuk :(

2012-01-30 @ 17:07:45
URL: http://idajaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0