no matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb

nu är jag hemkommen efter en hel dag på surin beach, så skönt med tjocka solstolar, vattenmelon shakes och att bada i havet! idag åt jag även min 4e spagetti bolognese, så gott! imorgon bitti kommer michaela, hennes mamma och mattias hit. Mattias har även blivit tillsagd att ta med sig gräddfil och dipp, för en månad utan chips och dipp är lite för länge, så jag längtar tills imorgon, det ska bli kul när michaela kommer och ger mig lite ungdomligt sällsakap!
har en hel del roliga saker inplanerat med henne! så framöver kanske det blir lite senare kvällar, vi kanske också ska åka ut till Phi phi island och stanna där några nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0