med brunbrända ben och ett leende hjärta

världens bästa morfar köpte internet till mig för hela månaden idag, så nu kan jag sitta hur mkt jag vill när jag vill och inte betala varje gång för en halvtimme! så glad!
världens bästa morfar tyckte också att jag skulle designa en dessert till Cafe Opera och låta den döpas efter mig! så nu måste jag björja tänka på det också! :D
igår var vi inne och shoppade, och så gjorde vi också fiskspa när man stoppar fötterna i tanken med massa fiskar och ska låta dom tugga på fötterna, 10 minuter betalade man för men jag klarade knappt 3 minuter alltså, så in i helvete obehagligt! folk stannade och skrattade åt mig och började fota.. det gör jag inte om! 
ligger just nu ute vid poolen i den brutala värmen och solar mig, imorgon ska vi åka in till surin beach och ligga på solstolar med maddrasser tjocka som sängar och njuta med massa vattenmelon shakes! mormor gick precis in för att steka pannkakor så snart ska jag njuta av dom också! har det oförskämt bra! :)
anna i fiskbadet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0