det betyder inte att jag inte saknar

har ar det sa himla varmt och det blir mer sol och bad an internet hangande kan jag saga! 
igar var vi och at pa morfars restaurang Cafe Opera, han visade mig runt inne i koket och det ar heeelt sjuukt vilken skillnad det var! men maten var helt underbar och morfar var sa stolt, han har aven visat mig hans hotel som han ager har. Och hans lagenhet som vi bor i ar ocksa superfin verkligen! 
idag har jag varit inne och special bestallt en tavla som jag ska fa malad till mig! ikvall ska vi paborja shoppingen och imorgon blir det nog mer lyx med spa behandlingar, gjorde en body scrub for nan dag sen och min kropp har aldrig varit sa baby len, har aven aldrig haft en kvinnas hander sa nara mina privata delar forut, men det var det vart! nu ska jag tillbaka till lagenheten och bada massor innan det blir dags att gora sig i ordning infor kvallen. 
living like a queen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Omg såå avundsjuk det låter heeeelt underbart!! Men jag unnar dig det d e du så värd efter allt hårt jobb o allt :) ha det underbart love you

2012-01-25 @ 19:32:37
Postat av: Gullebulle

ååååhh vah skööönt! ta hand om dig och njut så mycket du kan, tänk inte på oss vi klarar oss ;) Njuuuuut för min skull oxå gumman! o glöm inte att vi tänker på dig här hemma.

kärlek till dig gumman <3

2012-01-25 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0