i don't ever want to leave

denna dag har återigen blivit en lugn dag vid poolen, skulle egentligen bli en dag på vattenlandet men mådde inte så bra inatt så det får bli en annan dag, idag blev det en en tidig middag inne i phatong med lite shopping, glass på swensens och 4D bio! igår tuffade jag till mig och gick faktiskt och tog en fotmassage, det var (tro det eller ej) bland det skönaste jag har gjort, somnade till och med en stund! men så var dom ju tvugna att avsluta den underbara massagen med massage i nacke och rygg, ingen människa får någonsin röra mig där igen, ville verkligen börja gråta av smärta, inte bättre att jag som sagt sover på en tegelsten, så jag gick raka vägen och köpte en extra madrass och tigerbalsam, hopinng for the best! 
imorgon ska jag knata ner till standen och åka paragliding, ska bli så jävla roligt!
vil aldrig åka hem igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

i hate you <3

vill också dit. vill också vara brun som du. vill shoppa. bajs du :*

2012-02-02 @ 20:30:52
Postat av: ida

såklart va det söta lilla jag som skrev kommentareeen heh.

2012-02-02 @ 20:31:21
URL: http://idajaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0