While the moon's jumping through my window, down onto my soul

igår låg vi under morgon timmarna på surin beach, sen åkte vi in för lite shopping och middag på phatongs gator. sent på kvällen gick vi på 4D bio, tror det var bland det roligaste jag har gjort någonsin, skrattade mig igenom hela, så det kommer jag definitivt att göra flera gånger! sen gick vi även på vanlig bio och kollade på en romantisk komedi "whats your number?" den var väldigt bra faktiskt!
idag har det bara varit poolhäng på morgonen, sen gick jag och michaela på manikyr och massage, det kommer jag nog inte göra om för fasen vad ont det gjorde! det ända som var skönt var på brösten och i ansiktet.. men det var en upplevelse.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0