let's have some fun, this beat is sick

har börjat komma in i de svenska rutinerna igen även fast jag inte orkar vara uppe längre än till klockan 11.. igår var det en utgång inplanerat men jag däckade på soffan med kläder och smink klockan halv 11, så det blev inget för min del.
på dagen var jag och träffade mina fina tjejer jennifer och frida igen, helt underbart! Jag och jennifer är glada som har fixa två biljetter till summerburst! och om knappt en vecka är det Avicii! och helgen efter det blir jag hela 20 år! så det kommer vara några galna helger framöver! jag är brunbränd, ny-tattuerad, ny-piercad och ny-färgad i håret, en ny confidence boost helt enkelt, så let's have some fun!
nu har jag lite mindre roligt och kollar på intensivkurser för körskolan, lika bra att fixa det nu när man är lite ledig.
det var allt intressant från mig denna gången, nu ska jag gå och äta mammas hemgjorda apelsin sorbet, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0