hemresa

både jag och mormor låg på min väska och kämpade för att få igen den, men det var helt jävla omöjligt, så hon fick ta en hel del i hennes väska, nu är problemet bara övervikten och att jag inte kommer kunna få av den från rullbandet i sverige sen..
jag har sån ångest för jag vill inte hem! men det ska bli kul att kramas med min elliot och äta på täljekebab..
innan det är dags att packa ner datorn så vill jag bara bjuda på en trevlig syn som vi fick tidigare idag!
och ja, det är en fladdermus...

Kommentarer
Postat av: Rebecca - mamma till Nathan

Tack så hemskt mycket för den synen! Här vill man se härliga bilder från Thailand och får en fladdermus... mmmm!



men hallå kebabhouse e väl mkt godare än tälje??

2012-02-20 @ 11:24:50
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: Idaa

Jag äter GÄRNA kebab med dig hehe :D pussss

2012-02-20 @ 21:07:14
URL: http://idajaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0