fiskarna

jag började gråta när jag läste mitt horoskop nyss,
jag ska,
jag ska,
jag älskar 2012

"Du har stora förändringar framför dig. Ett tankefrö som grott inom dig under flera månader tar nu slutligen en konkret form och får dig att fatta ett stort beslut. Du känner det som att det vuxit fram ur dig, och att du inte kan hindra hur det blir. Du känner dig lättad. Det kan handla om en resa eller en storflytt. När sommaren kommer är ingenting sig likt, men du upplever det som att du har förändrat din situation till det bättre. Du känner dig lätt och rofylld för första gången på mycket länge. Du vågar äntligen klippa banden och känner att du har framtiden framför dig.
Till hösten plockar du fram din kreativa sida. Du känner att du måste uttrycka dina känslor på ett annat sätt och prövar ett nytt medium. Du mår bäst när du har balans i tillvaron. Årets ska innehålla en fin blandning av lugn och progression."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0