another day has gone

det blev tyvärr ingen paragliding idag, inte mkt sol och bad heller för den delen. 
på morgonen åkte vi in till en skräddare så nu har jag specialbeställt två stycken kockrockar åt mig! 
sen drog vi in till en marknad i phuket! då är det klart att jag ska börja må dåligt så jag stannade inne med mormor och morfar ikväll, plockade fram chips och dipp till mig när dom skulle kolla på film, då sa morfar åt mig att jag lät som en kossa, så nu har jag suttit och brytit av chipsen så att dom ska bli lagom stora för munnen och typ tuggar ner i kudden så att jag inte ska störa, respekten för morfar är stor förstår ni! haha..

imorgon fyller Anna år, då ska vi åka in till Kata och äta på Cafe Opera igen, där ligger även en underbar godis butik, den ser lite ut som den i pippi långstrump! då ska jag köpa med mig en påse. 
på söndag ska vi åka till Freedom Beach och snorkla! samma kväll ska vi återigen spendera pengar på nattmarknaden, det blir nästan för mycket shopping här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0