40 grader, strålande sol, och absolut inga vindar!

nu har det gått två dagar utan ett enda inlägg, men jag har inte mått så bra de senaste dagarna, har för det mesta legat inne med ett fruktansvärt illamående.. men igår lyckades jag iallafall ta mig till surin beach för att åka vattenskoter igen!
idag mår jag iallafall bättre, förutom att jag har åkt på en förkylning, vilket det flesta av oss har! 
idag är det 40 grader i solen, nästan en pina, så det blir väldigt mycket poolbad idag! och ikväll ska vi kanske in och kolla på joe labero's show på bangla, och så måste jag hämta min tavla som är klar också!
sitter ute på altanen just nu och håller på att dö av värme, så bilder får det bli en annan gång, måste slänga mig i poolen nu!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0