jag ber dig inte att le men var inte ledsen

Hela mitt liv så har jag väntat på att någon ska ge mig den där känslan, har famlat och ramlat på alla sätt men faller jag nu så ska jag landa rätt. Jag har suttit uppe hela natten snart, ju mera jag tänker blir allt underbart.
Jag knyter min hand och trycker allt jag kan, fyller bröstet med luft och håller andan. Jag minns alla åren som jag glömt bort, även fast dem gjort ont så har de gett mig nått. Jag spelade hårt och slog på allt som fanns, fast där inne fanns flickan och hennes värld brann. Jag kommer aldrig släcka elden, så länge jag lever ska jag vakta den. Den blir större och större och jag lovar dig att den aldrig mer ska få bränna mig.

 

Kommentarer
Postat av: ida

stört mycket kärlek till dig! <3

2012-12-26 @ 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0