enough for now

denhär dagen har jag spenderat med att göra absolut ingenting, lite frisk luft på morgonen bara. Sen kom jag hem och blev irriterad på hur det såg ut här hemma så jag passade på att städa, plocka och dammsuga medans de andra var borta. Men som vanligt inte ens ett jävla tecken på tacksamhet, nej bara gnäll och gnäll. Jag orkar inte. Men imorgon ska alla åka till småland och lämna mig och lillesyster hemma med lite lugn och ro några dagar, SKÖNT!

imorgon spelas första matchen i Scania cup i basket. En gammal vän från danmark ska komma hit och spela! Jag har inte träffat honom på fem år så det ska bli så himla spännande att gå dit och kolla hur han ser ut nu! Min kära vän jennifer ska sällskapa mig, snäll som hon är! så kanske det även blir en tur till systemet för att inhandla lite gott till helgen då jag och jennifer ska fira lite tillsammans! En oerhört bra påskhelg med andra ord!
så här såg alltså lilla Mikkel ut sist jag såg honom för ca 5 år sen, då var han bara 11 år gammal! Nu helt plötsligt är han 16 och säger att han är 185 cm lång! gotta see it to believe it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0