sova hela dagen - söndag

återigen söndag, vilket brukar betyda ligga inne och tycka synd om sig själv. Men jag var ju inte ute igår och har inga synder att skämmas över, därför betyder bara denna söndag ligga inne. Det har varit en tuff jobbvecka med tre 06:00 som starttid. Men nu har jag gjort mig förtjänt av tre dagars ledighet som jag kommer spendera med att grubbla över vad man ska hitta på på valborg, dilemma dilemma. Egentligen är jag alldeles för trött för att sitta här och försöka komma på något intressant att skriva. Nu ska jag bara spendera de närmsta timmarna med att lyssna på Niall's vackra stämma och stirra lite på han underbara face. på så sätt har jag underhållning fram till att Big Brother börjar, hejar på min baby Amandus som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0