myshelg med M

egentligen svider mina ögon alldeles för mycket för att jag ska orka blogga nu men jag känner ändå att det är dags. Helgen har ju varit rätt så fullbokad. Jobbade ensam ute på vidbynäs i fredags för att börja förbereda alla menyer, sen efter jobbet kom Jennifer och hämtade mig och så åkte vi raka vägen till heron för att se American pie the reunoin, sen var så sjukt rolig!
Direkt efter så hade vi bokat en bowlingbana där vi fick sällskap av M och hans kompis, men det var inte roligt att förlora.
Igår var det en lång dag på jobbet innan jag fick komma hem och göra mig i ordning inför min dejt med M. Han bjöd på middag hemma hos sig och det var supergott! Så hade han ju läst mina tankar och köpt chips och dipp också, då vart jag såld! skämt o sido. Det har varit en supermysig helg och imorgon är man tillbaka i allvaret igen. Portarna slås upp för allmänheten ute på Vidbynäs och jag kommer vara så sjukt nervös imorgon innan service, tur att vi är kungar i köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0