mys-måndag

idag kom min familj hem från småland igen så lugn och ro var det slut med för denna gången, men de e kul att ha min bror hemma igen så idag har jag myst med honom!
under kvällstimmarna har jag varit med Jennifer, hon hade läst här att jag inte firat påsken så hon hade köpt med sig ett påskägg till mig fyllt med godis, så snäll! vi var på Heron City och åt mat på Amazonas och tog en smoothie innan vi åkte hem! vi satt kvar i timmar och hade ganska mycket att disskutera om helgens skandaler, så roligt man kan ha det! Kom i lagom tid hem till Big Brother och jag måste säga att det är så skönt att jag kommer slippa se Marcel's äckliga tryne nått mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0