light delight

morgonpass på gymmet var det ja. Nej mamma ringde från jobbet och sa att var tvungen att hämta elliot direkt för att han var bråkig. Så jag lämnade träningskläderna hemma och började gå dit. Då ringer hon igen och säger att det var lugnt så det var bara att gå hem igen! och då var jag alldeles för trött och irriterad för att gå till gymmet.
Så vad gör jag istället? jag ställer mig och bakar, nyttig som jag är. Blev så sugen så jag fixade ihop några ljusa små brownies som jag smaksatte med citron och mörk choklad! Portionerade upp dom i små portionsbitar så det blir perfekt efter middagen! det är så roligt att baka!
Imorgon bitti blir det inget gym heller, för jag ska upp till ett ställe i sthlm och smaka olika grönsaker och örter till restaurangen i sommar, jag kommer även att få en ny dessert bok!

Kommentarer
Postat av: Ida

elliot är ju för söt!!

2012-04-02 @ 20:15:47
URL: http://idajaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0